agnetha83

Direktlänk till inlägg 11 juli 2014

Liten utflykt samt storhandlat :-)

Av Agnetha - 11 juli 2014 16:19

Idag har varit en bra dag :-) Vi åkte ut till Ängsö fisk och cafe med mina svärföräldrar. Jättefint o mysigt därute :-) Tog oss en fika där ute, sambon o hans föräldrar tog en varsin räkmacka, jag tog en laxsmörgås och Zabina fick en glass :-)
Efter vi fikat promenerade vi ner till bryggan o Zabina fick doppa sina fötter i vattnet som tydligen inte va nå skönt ;-)

Sen drog vi iväg till Willys och storhandlade så de känns bra att ha mat och basvaror hemma så vi slipper småhandla hela tiden i affärn här vid oss.

Nu ligger Zabina och sover middag sen när hon vaknat ska hon få lite mat sen ska vi åka iväg med mamma/mormor och hämta en grej jag ska köpa åt Zabina :-)

Sen får vi se var resten av kvällen erbjuder :-)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnetha - 21 juli 2014 23:38

Japp imorrn drar det igång på allvar. Ska bli så skönt att få komma igång nu :-) Idag har vi varit till Bvc med Zabina och hon väger nu 9350g och är 73cm lång. Inte undra på att hennes kläder börjar bli för små ;-) Blir nog till o shoppa lite nytt...

Av Agnetha - 15 juli 2014 21:29


YES JAG BLEV UTVALD!! Fick veta idag att jag blivit en av de utvalda till att få prova på Fitness fightens program Mamma-shape kombo och detta kommer jag få göra gratis o då blogga och ta bilder på min resa genom detta till mitt bättre jag :-) ...

Av Agnetha - 14 juli 2014 17:02

Igår så fick jag hjälp av min kära mamma och åka iväg med allt skräp som skulle till återbruket. Va så skönt och bli av det skiten :-) Sen hjälpte hon oss med panten så den kom iväg oxå. Efter de tog jag o Zabina de lungt ett tag innan de va dax o ...

Av Agnetha - 12 juli 2014 11:05


Vaknade runt kl 8 av att min lilla tös låg o jollrade sött i sin säng :-) tog upp henne o gick in till badrummet och bytte blöja. Fixade sen lite välling som fröken väldigt gärna ville ha. När hon va klar så satt vi o myste en stund tills hon somna o...

Av Agnetha - 10 juli 2014 13:42


Skapar denna blogg för min viktresa men kommer ju skriva om allt möjligt i mitt liv :-) Heter Agnetha och är 30 år. Har en liten dotter Zabina som är 9 månader snart 10 ...

Presentation


Heter Agnetha och är 30 år. Har en liten dotter Zabina som snart e 10 månader. E sambo med min underbara Henrik som e far till Zabina =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards