agnetha83

Alla inlägg den 12 juli 2014

Av Agnetha - 12 juli 2014 11:05

Vaknade runt kl 8 av att min lilla tös låg o jollrade sött i sin säng :-) tog upp henne o gick in till badrummet och bytte blöja. Fixade sen lite välling som fröken väldigt gärna ville ha. När hon va klar så satt vi o myste en stund tills hon somna om i min famn. Så vet inte hur länge hon varit vaken innan jag vaknade :-)

Så jag gick in och la henne i sin säng och min kära sambo sov fortfarande. Gick in till köket o fixade mig lite frukost och gick ut på balkongen o njöt av solens värme en stund :-)
Min älskade sambo vaknde och kom ut o pratade en stund innan han gick tillbax in o la sig igen. Han e helt slut så mycket som han jobbar nu under sommaren :-/ Inte lätt när dom e underbemannade och han e den som kan ta mest tider även om han inte bett om det. Hoppas de lugnar ner sig snart innan de blir för mycket för honom.

Så nu sitter jag och funderar på vad jag ska hitta på nu medans mina älsklingar sover sött ? skulle ju kunna börja plocka i lillans rum så vi får nå ording på de snart och hon får ett eget rum :-) Tror jag gör så när jag ändå är uppe o ingång ;-)

Presentation


Heter Agnetha och är 30 år. Har en liten dotter Zabina som snart e 10 månader. E sambo med min underbara Henrik som e far till Zabina =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards